Khamis, 10 Julai 2008

Coretan dari penawarlangit

Assalamualaikum w.b.t,

Sahabat dynamic sekalian, mailing list kita semakin sunyi sekarang, mungkin ramai kolumnis kita sibuk dgn tugasan maisng-masing. Penawarlangit ingin menyampaikan satu berita gembira yg sekian lama ditunggu-tunggu oleh sahabat kita abe yusof dan zaujahnya roslina iaitu mereka bakal mendapat cahaya mata lebih kurang 5 bulan lg. Satu majlis ksyukuran telah diadakan pada Ahad lepas di kediamannya di Putra Height. Penawarlangit jga rasa gembira kerana dapat bersua dan bertemu muka dengan sahabat2 kita seperti rizal & ainor mahfozah, nik naimah & suami, Nur Aida Muhammad & suami dan beberapa lagi shabat yg x sempat jumpa spt aliza sidek & us. syahmun, nur najman & Rohana nawi. ALhamdulilah kita semua sudah berjaya dan menjawat pelbagai jawatan dan profesion.

Penawarlangit terasa rindu dgn sahabat smua, justeru dicadangkan agar diadakan satu pejumpaan mungkin sangat sesuai di Akademi Islam UM. Moga2 ia dpt menyuntik kembali semangat perjuangan dan mengingatkan kembali nostalgia indah semasa di alam kampus dulu. perjumpaan ringkas bleh diadakan mgkin seperti makan tengahari, majlis sepetang hi-tea dan diisi dengan cramah oleh pimpinan dan sebagainya. Cukuplah sekadar menghimpunkan warga dynamic yg tinggal di lembah klang shj. Sekurang-kurangnya kita dapat menyatakan sokongan dan smgat kpd Presiden kita.

Ok sekian sahaja buat kali ni. Penawarlangit sedang menunggu kelahiran anak kedua akhir bulan ini. Doakan moga selamat semuanya. Us Izwan, lamak sungguh sik de dgr brite dr kitak disinun. atau sik mauk nangga kamek sitok.
ok wassalam.

p/s - Terima kasih atas coretan ini penawarlangit. Sokongan anta amat diperlukan, tak perlu saya segankan untuk diberitahu. Moga selamat semuanya!!

Tiada ulasan: