Jumaat, 23 Januari 2009

Sejarah baru buat gD.org

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. gD.org akan mengumumkan alamat pejabat urusannya sendiri tidak lama lagi. Berkat kesatuan hati cita-cita ini bakal menjadi kenyataan. Walaupun tidaklah sehebat mana, tetapi ianya satu kebanggaan pada ikatan ukhuwwah ini. Juga akan diumumkan ialah talian no perhubungan dan faks. Kredit gD.org harus diberikan kepada Saudara Shakir Saad atas kesudian beliau atas usaha ini. InsyaAllah sedikit masa lagi gD.org bakal didaftarkan secara rasmi.

Cabaran baru buat gD.org
Seperti mana yang dibincangkan dengan teliti di KK Disember lepas, adalah menjadi cabaran kita untuk menggandakan proses kutipan dana, aktiviti ekonomi dan pelaburan dan kekukuhan implimentasi resolusi yang dipersetujui. Saya bagi pihak gD.org memohon sokongan kuat sahabat-sahabat yang amat saya sayangi ini.

Program sulung gD.org2u bulan Mac 2009
Tidak lama lagi juga akan diumumkan satu program gerak masyarakat pertama gD.org buat tahun ini. Tarikh dan tempat sudah pun dipersetujui. Bagaimanapun masih banyak urusan kolaborasi perlu dijalankan sebelum ianya diumumkan. gD.org pasti, ianya satu pengalaman amat berharga apabila menghulur sedeqah jariah walaupun ianya setitik peluh. Sedikit gambaran, program ini akan berlangsung pada salah satu hujung minggu (Mac 2009), melibatkan peluh dan keringat, hampir 90% persetujuan akan diadakan di Klang, Selangor.

gD.org akan kembali mengegar 2009!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH gD.org!

Usaha sepakat membawa BERKAT!sebutir peluh bernada syahid, ganjarannya di akhirat kelak! Amin...KAMI SOKONG TUAN PRESIDEN & Konco-konconya!

Ahmad Fadzli Fauzi berkata...

Ana sedia berkhidmat tuan presiden!