Jumaat, 25 April 2008

Blog Pilihan - AM Firdaus

AM Firdaus : Menarik! Informatif! Jangan lupa bookmark!

Terima kasih buat sahabat dynamic akhi Rosmaini Firdaus kerana berkongsi suara di ruang maya ini dengan informasi yang sangat-sangat baik! Saya dengan ini mengesyorkan sahabat-sahabat untuk mempromosikan blog AM Firdaus kepada sesiapa sahaja. Bookmark kan. Banyak persoalan-persoalan sahabat akan terjawab.

Firdaus yang juga sekarang adalah Director of Visionary Development (DVD) dan Timbalan Pengerusi PERKIM Ampang adalah sahabat dynamic yang sangat boleh dicontohi. Berjuang bersungguh-sungguh dalam dakwah yang sememangnya wajib ke atas kita. Berbeza latar belakang pendidikan tidak pernah menghalang beliau untuk mendalami ilmu perbandingan agama.

InsyaAllah, saya telah berniat untuk berjumpa dengan beliau bagi berkongsi dengan sahabat-sahabat dynamic mengenai perkembangan terkini beliau. Nantikan insyaAllah coretan perjumpaan saya dengan beliau. Marilah sama-sama kita doakan AM Firdaus terus gagah berjuang dalam bidangnya. Allah berkati kamu sahabatku!!

Walaupun saya tidak dapat menyertakan 'review' peribadi saya buat posting kali ini, insyaAllah layaran sahabat tidak akan rugi. Laman blog AM FIRDAUS boleh dilayari di sini.
____________________________

Buat sahabat-sahabat yang ada menghubungi saya satu, dua hari ini saya mohon maaf atas gangguan yang anda alami. PDA kesayangan saya nampaknya sudah 'over worked' macam tuannya. Jika penting boleh tinggalkan pesanan kepada ibu azlina.

Tiada ulasan: