Khamis, 27 November 2008

Mohon Doa & Sokongan Kepada Husni Alhan Sekeluarga

TERKINI : Saya menerima makluman dari Husni menerusi sms (2pm, 27/11), anak mereka ditempatkan di Wad Neuro 6-B, Hospital Kuala Lumpur. Sesiapa yang akan melawat sampaikan doa & salam Dynamic untuk Husni dan keluarga.

Oleh : Ahmad Safwan


Jam 5.30pm sebentar tadi saya terima sms dari sahabat kita Husni Alhan (Engineering). SMS membawa khabar dukacita. Untuk pengetahuan sahabat-sahabat beliau kini adalah warga Putrajaya.

Anak beliau kini di Hospital Kuala Lumpur. Jam 6 pagi tadi dikejarkan dengan ambulans dari Melaka ke Hospital Kuala Lumpur. Katanya sakit anaknya kembali semula. Ada pendarahan di otak. Sekarang sedang menunggu pemeriksaan doktor untuk pembedahan membuang darah beku di otak.

Buat pengetahuan sahabat2, anak Husni telah jatuh daripada katil suatu ketika dahulu. Akibatnya berlaku pendarahan otak dan lumpuh separuh badan. Namun penyakit tersebut beransur pulih selepas pembedahan membuang darah beku didalam otak.

Tidak cukup dengan membaca posting ini sebagai tanda simpati. Hubungilah beliau di talian 016 322 14 25 sebagai memenuhi hak persahabatan dan berjamaah kita.

Tiada ulasan: