Isnin, 15 Disember 2008

Terima Kasih Sahabat!

Terima kasih kerana menjadikan gD terus kuat, terus ceria, terus maju, terus padu, terus lucu, terus hebat, terus emosi dan terus gagah. Terima kasih kepada tuan rumah Ust Khairil Izuan dan isteri yang banyak berkorban masa dan wang ringgit.

Banyak gambar dan laporan bakal menyusul.

generasiDynamic
SUARA GENERASI BARU

5 ulasan:

admin berkata...

Sahabat yang baik ialah ada ketika susah, hilang ketika mewah. Fikirkanlah....

Ain Al Hasanah berkata...

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah atas segala rezeki, kemudahan dan kekuatan yang dikurniakan. Moga Sahabat yang ingin terus memberi , menerima dan mencari segala keluhuran dan inspirasi dalam setiap perancangan Dynamic , ketahuilah bahawa kesinambungan agenda yang mengungkap nikmat hidup berjemaah dan masa depan kitalah yang mengukirnya. ..

abufadhl berkata...

Sedih betul tengok gambar ni.

1. Kena kuruskan badan, nanti tak muat pulak baju gD lain kali.
2. Atau kena tempah saiz lebih besar!

Haru-hijau :P

cahayaBudi berkata...

apa lah nak disedihkan. patutnya bersyukur sebab cukup makan. ;)

sedikit masa lagi diperlukan untuk posting resolusi yg dipersetujui tempoh hari.

Hamidi berkata...

Alhamdulillah...tahniah sahabat gD terus bersatu dan bersama... jeles gak rasanya...moga ada peluang utk Aqrab menyusul...mengikut langkah. Nampak macam ada Faisal je masa kat KK tu...sesekali bertemu, pasti ada cerita baru, kan? Mantop gD!!!

abufadhl; takpe, bila dah kurang berat badan nnt, boleh le pakai baju gD tu yer...zaujah ngajar kat Johor, enta kat Pahang, mesti le badan makin kurus...