Isnin, 13 Oktober 2008

Ayat-ayat Cinta, Review Dari Sahabatku

Malam semalam, ayahanda saya menelefon adik (yang kebetulan saya juga ada di situ) menanyakan tentang filem ini. Ayahanda meminta untuk dicarikan novel ataupun dvd cerita ini kerana menurutnya amat mengesankan. Agak kesal kerana saya sendiri tidak dapat menonton filem ini kerana menghadiri satu forum di pejabat.

Saya memang maklum fenomena yang filem ini bawa di negara garuda itu, tetapi tidak sangka kali ini sahabat saya (disertasi) sudi berkongsi review tentang filem ini. Klik sini untuk membaca review dan nasihat beliau tentang kisah cinta ideal ini.

Sahabat-sahabat dan sesiapa juga yang sudi berkongsi dvd/vcd filem ini bolehlah hubungi saya. Teringin juga buat review sendiri. Hakikatnya saya sangat jarang dapat tengok movie lagi. Yang dapat ialah Malaysia Hari Ini setiap pagi, sambil berurusan di depan laptop isteri seperti yang saya sedang buat sekarang.

Tiada ulasan: